miércoles, 7 de noviembre de 2012

Primera (i espero no útima) nevada

Ha estat un gran regal sortir de la feina i trobar-se amb tota la ciutat nevada. La meva oficina no té finestres i no m'he enterat de res fins que no he sortit al carrer. Crec que era la única persona que estava contenta! He anat a casa, he sopat, m'he posat roba adient, he agafat la càmera... i cap al carrer, just quan la meva companya de pis entrava per la porta empapada i no entenia perquè jo volia sortir al carrer. Aquest és l'aspecte del nostre carrer!



Només estem a 7 de Novembre, o sigui que la gent encara no ha tingut temps de treure la decoració de Halloween.


Harvard street

Harvard campus






1 comentario:

  1. OH!!!!!!!!!!!!!! que maco com em recorda a Moscou,
    quina enveja..............

    Pau

    ResponderEliminar